mBlock ile Arduino 1.2.Ders Klavyeden Kotrol Edilen Led


1.2.Ders Klavyeden Kotrol Edilen Led
Ne yapacağız?

            Bu uygulamamızda  tek ledi klavyeden yukarı ve aşağı tuşlarına basıldığında yakıp söndürmeyi öğreneceğiz.
Hangi malzemeleri kullanacağız?
ADEDİ
MALZEME ADI
1 adet
220 direnç
1 adet
led

Jumper kablo
1 adet
Arduino uno
1 adet
Orta boy breadboard
Nasıl bir devre tasarlayacağız?
Ledin (+) bacağını arduinonun digital 2 pinine  (–) bacağını ise araya direnç koyarak arduinonun gnd pinine bağlıyoruz.
Nasıl kodlayacağız?
ALGORİTMASI:
a)Satır Algoritması:
Adım 1:Yukarı ok tuşuna basılınca
Adım 2: Dijital 2 pinine bağlı LED’i yak.
Adım 3:1. Kılığa geç
Adım 4:Bitir.







Adım 1:Aşağı ok tuşuna basılınca
Adım 2: Dijital 2 pinine bağlı LED’i söndür.
Adım 3:2. Kılığa geç
Adım 4:Bitir.









KODLAMASI




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

mBlock ile Arduino 5.1.Ders Sokak Lambası Uygulaması